RSS

2009. június 26., péntek

Előszó:
Olyan volt a lelkem, mint azok a kürtcsigák,
amiket partra mos a tenger, és már csak a héj maradt meg belőlük,
a csiga dobbantott. Szürkés rózsaszín üregem tisztára mosva,
üresen várja, hogy valaki betöltse,
hogy valaki betelepedjen, és ott bennem biztonságban érezze magát,
és kitöltsön mindent.

1 fejezet : A kezdet

Miután 6ével ezelött meg értetük a Volturivel,hogy én egy teljesen ártalmatlan lény vagyok anyúékal új életet keztünk,abban a házban lakunk még mindig
amit Esme nagyi épitetet még az anyúék esküvöje után.
Untam már a sulit..de a La Push-i látogatasok egyre jobban teltek Jacobal.Jacob olyan más... persze Sam,Seth es a töbiek mindig mindent megttetek annak érdekeben h en jól érezem magam.De Jacob.... talán....úgyéreztem mindha,ő lenne a másik felem,ezelöt soha nem gondoltam igy valakire ahogy rá.. -de nem is volt hogy hiszen elöte sose találkoztam hozá hasonló személyel-De persze anyűek erröl semit sem tuthatak hogy én mit érzek.
Jacob vérfarkas én meg Vámpir félig ember hogy is müködhetne? ha lenne is valami.
Esős délútan volt mint midnig Forks-ban,már elkesztitetem a matek házimat és nagyon unatkoztam,az járt a fejemben hogy talán felkelene hivnom Jacob-ot hogy hogyvan.Apúek nm voltak otthon elmentek Alice nénikemel és Jasper bácsikámal vadászni,szóval a terep teljesen üres volt felemeltem a kagylót és tárcsáztam Billyék házának a számat.
-Haló-szólt bele egy mély szomorú hang.
-Szia Jacob,Renessme vagyok,hogy vagy?
-Szia Nessie!
-Jól-szólt halkan..
-És te?
-Énis jól vagyok, nagyon unatkoztam és gondoltam megkérdezem hogy hogyvagy,rég látalak!
-Igen,mostanság a falkaval sok dolgunk akad itt ott... meg meg itthon is..
-Értem.
-Valamikor lejösz La Push-ba?-a hangjában remenység halatszot..
-Persze!ahogy csak nem esik az eső meg időm is lesz lemegyek már nagyon vágyom egykis társaságra.
-Rendben!
-Bella?!
-Vadásznak,apával valahol észak kaliforniaban!
-Értem
-Most lekkel tenem Nessie` remélem meg beszélünk!
-Éniss
-Szia!
-Szia Jacob!
Ez a beszélgetes nagyon kellet már ,hianyzott Jacob közelsége,de nm tudom hogy gondoltam ezt,ha a papa megtudná hogy még csak 14 éves vagyok de már ugy gondolkodok mint egy felnöt meg mint aki igazán szerelmes egy vérfarkasba...Az eső még mindig zuhogott,anyúék még sehol és én nagyon unatkoztam már minden házifeladatom elkészitetem a TV-ben semi érdekes nem volt.Hirtelen kopogás tört az ajtóra megörvendtem gondoltam anyúék végre haza érkeztek és már vége is az unalmamnak de nem anyúék voltak csak a masik nagybátyam Emmet.
-Szia Nessie!
-Helló Emmet?Mi szél hozot ide?Te nem észak Kaliforniaban kene lenned?
-Áh... Én tegnap voltam már vadászni.
-Ouu..-kissé meglepödoten meretem rá..
-Öhm.. beengedsz?!
-Ja persze!Gyere csak!
Csodálkoztam hogy Emmet nem hozta magaval Rosaliet pedig mindig vele volt.Majd hirtelen azon keztem gondolkodni hogy nem-e apáék kültek rám Emmet-et hogy figyeljen rám mig ők a távolban vannak.
-Segithetek valami háziban?-Emmet nagybácsim arca hirtelen nagy mosolyra gördült,nem lepet meg hiszen ő volt az egyetlen a családban aki mindig mosolygot.
-Már mindenel végeztem!
-Ja.. akkor van valamihez kedved?
Azon keztem töprengeni,hogy mit is kérhetnek tőle... hogy mihez is lenne kedvem igazán ahoz lett volna kedvem hogy elmenjük Port Angeles-be es megnézünk valami jó kis filmet a moziban.. de lehet hogy már túl éhes voltam és nem igazán tünt jó ötletnek emberek köze menni.
-Talán.. !Meselhetnél nekem hogy hogyan ismerkedet meg apú meg anyá! egy ember meg egy vámpir?-a hamgomban kiváncsiság halatszot..
Emmet bácsikam nagyot nyelt,hirtelen ügy tünt hogy el akadt a szava de még mielöt neki kezdett volna a mondandonak Charlie nagypapa lépet be az ajtónkon.
-Heyy Nessie!
-Szia Nagyapa!
-Üdvözlom Mr.Swan.!
-Emmet!
-Bells?Edward?-kerdezte kiváncsian.
-Észak-Kaliforniaba utaztak apúnak valami fontos üzlei dolga volt és anyú ugy döntot vele tart, nekem meg nem volt kedvem velük menni.
-Miért nm jötel át? szivesen vártalak volna Ness`!
-Tudom nagyaba,sajnálom!
-De házifeladatokat oldotam..meg hasónlok!
-Most van kedved átjoni?Rendeltem egy nagy pizzát és bezabálhatnánk!-fura volt a hangja.ijetség tükrözödött benne és idegeség.
-Hát....-és Emmet bácsikamra bámultam.
-Heyy,Emmet nem bánod ha az unokám kölcsönveszem 1-2órára? Bells biztosan nem fog ezert szitkózodni!
Emmet nem szólt remülten meredt Charlira és nem tuta mit szoljon:
-Persze..nyugodtan!
-Kösz Emmet!-és egy puszit nyomtam az arcára amitől azonal elmosolyodot.
-Gyerünk kölyök száj be a kocsiba!
-Igenis uram!
Szeretem az időm nagyrészét nagyapánál tölteni,egyrészt azért mert mindig anya volt szobájában kutakotam és sok érdekes dologra leltem,masképp azért met Charlie örült annak hogy ottvagyok,harmadrészt azert mert mindig megtudott lepni.
-Megjötünk!
-Nagyapa?! az nem Billy Black autója?
-De..-szólt kuncogva
-Akkor Jacob is ittvan?-hangomban öröm halatszot..
-Igen ,talán baj?
-Nem dehogy,nagyapa nem nem nem baj!-majd kiszáltam a kocsiból becsaptam az ajtaját és a házhoz szalatam egyenes a konyha felé. Ahogy beléptem a konyhába két sötet nagy testű alak foglalt helyet az asztal mellet. A két alak Sam és Jacob volt az.Nagyon megörültem őket látvan,Jacob ahogy meglátot hirtelen a szája a füliig ért és nagy mosolygásba eredt.Sam csak hatarozotan mosolygot rám.
-Hello Nessie`-szólt Jacob..
-Szia Kicsi Bells!-mióta csak Sam ismer igy szólit.. alitasa szerint kikopot anya vagyok ezert folyton kicsi bells nek hiv.
-Sziasztok fiúk!-leültem a 3dik székre ami nekem volt előkészitve elöre kicsit furcsán éreztem magam két ekora testű indián fiú közt.
-Mi újság?-kérdezte Jacob kacér mosolygásal
-Semmi különos.Nagyapa elvett otthonrol mert már nagyon untam az otthoni légkört.
-És ti hogy hogy itt?Billy?
-Öhm..-Jacob lesütöte a fejét.
-Kimegyek megnézem Charliet azonal jövok!-szólt Sam ls mielöt hátrafordultam volna már elis tünt a kijarát felé vezető úton.
-Nos?-kérdeztem kiváncsian ,nem tutam mire véljem ezt hogy ő is ittvan meg Sam is örültem de egyben furcsának is tartotam hogy mi ez a hirtelen látogatas.
-Hát..-hangjában szégyenlőség volt.
-Halgatlak Jacob!-hangom nyugodt volt vagy legalábis probált annak tünni.
-Nos Nessie mint tudod nyár van és most lesz a végzősök bálja.. és tudod party La Push-ban meg hasonlók,mindenki ott lesz :Quil,Jared,Embry,Seth,Emily és a töbiek,és ara gondoltam hogy nem lenne kedveed eljöni?ohm... velem?-bronz barna arca hirtelen vervöröse változott enyhe szegyenlőseg halatszot a hangjában és lesütöte a fejét majd mélyen a szemembe nézet.Most nem tudom mit kellet volna mondanom,persze szeretem volna Jacobal tölteni egy gyönyorű bált és még hogy én kisérjem el a vegzős Jacobot élete egyik nagy pillanatára,nagy öromel töltöt volna el...de anya meg apa nem biztosan elengednének... vagyis anya igen de apa nem voltam biztos! De mivel tutam hogy Jacob nagyon fontos számomra ugydöntötem igent mondok hogy ne sércsem meg az érzeseit!
-Persze!örulnék neki!
-Igazán?óóó...köszönöm Nessie igérem nagyón jól fogsz szórakozni!-hangjában most inkább megkönyebülés halatszot mintsem félelem vagy hasonló.
-Igazan nincs mit!-evel a beszelgetesünk is befejezödött Sam kint alt Charlie autója elöttt majd óvatosan intett egyet Jacobnak és Jacob már rohant is éppen hogy csak elköszont.

folyt.köv.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése