RSS

2009. június 27., szombat

7 fejezet : Ismeretlen ismerös!

Szóltam Billynek,hogy hazaszeretnék menni nem telt sok időbe Billy már haza is vitt körülbelül 10 körül lehetett,szakadt az eső
mint mindig ,bementem a házba és egyenesen rohantam fel a lépcsőn a szobámba és közben eszeveszetül zokogtam , nem gondoltam,hogy
igyis tudok sirni soha életemben nem éreztem igy magam olyan volt mindha kiszakitottak volna a mellkasomból egy drabkát , éreztem
ahogy a szivem fáj ezelöttt soha nem éreztem igy soha nem tutam mit kellene kezdenem evel az egészel mihez kedjek most?
Jacob elhagy és én .. hogy is élhetnél nélküle? de nem önszántából hagy el , hanem mert ez igy a legjobb.De majd viszajön és
akkor elmondom ,hogy szeretem és nem akarom elvesziteni mert ő nagyon fontos számomra.Anya meg apa valószinüleg
itthon voltak de talán érezték mi a baj és nem jöttek fel a szobámba ,hogy tovább roncsanak a helyzeten.Úgy ahogy voltam
sárossan,vizesen az ágyamba feküdtem és rögtön elaludtam nem is voltam igazán álmos csak a sirás miatt telejes
belemerültem mindenbe és elaludtam.Másnap reggel az első dolgom az volt ,hogy levetem azt a koszok ruhát magamról
és letusoltam majd lementem a konyhába Apa és Anya ott ültek nagy valószinüségel engem vártak.
-Jó reggelt kicsim! - monta apa..
-Jó reggelt Reenesme! - szólt anya morcosan.
-Öhm..Jó reggelt! - majd odamentem a hütöhüz és kivetem a tejet hogy igyak egy poháral,nem is igazán kivántam
de nem akartam ,hogy anyáék máris rákérdezenek mi történt tegnap még nem áltam erree készen.
-Reenesme ma voltunk Utah- ban,Sam apjánál!-megdermettem , teljesen kiment a fejemböl Sam és ,hogy az apja haldoklik
-És ? Holvan Sam ? Mivan az Apukájával ?
-Tudod, annak idején amikor megszületél a Volturi azthite rólad ,hogy veszélyes lehetsz és...
-Igen apa tudom de ez,hogy jön ide ?-kiváncsi voltam,hogy valójában mit akar kihozni a dologból nem értetem.
-Nos,akkor Alice és Jasper elmentek ugyanis mint tudod a család többi tagjával barátoktat gyüjtötünk,hogy bebizonyitsuk a Volturinek ,hogy
te egy ártalmatlan lány vagy. És Alice és Jasper mentetek meg minket voltaképp aval ,hogy elhozták nekünk Nahuel-t tudod ő olyan min te
de neki az édesanyja nem élte túl a szülést és hát...-Apa egyre idegesebbnek tünt.
-És hát mi ?
-És mivel Nahuel tuta ,hogy hamar nősz és ő voltaképp már felnött férfi öhmm.. elszökött a nevelő anyától ide és..
Egyszeribe hirtelen minha öszeált volna a kép most akor Nahuel harapta volna meg Sam édesapját ? de miért? mit akar evel elérni
meg akad ölni ? de hisz olyan mind én..
-És ?
-És azt feltételezük ,hogy Nahuel pontosan tuta azt ,hogy Samantha neked nagyon is jó barátnöd és hát fogta magát
elment Utah ba és megharapta Sam apját mind azért ,hogy legyen felntünő.
-És akor mivan ? miért csinálta ezt ? Nahuel és családja tudomal nem volt elenség most montad ,hogy neki köszönhetem az életem,hogy
a Volturi nem őlt meg. most miért csinálná ezt ?
-Kicsim, ezek csak a mi feltételezéseink más vámpirok nem élnek Washington Államban rajtunk kivúl és infókat kaptunk , hogy talán Nahuel az.
-És akkor most Sam apja jólvan ? -kétségbe voltam esve ,nem tutam most mi is van.
-Igen persze,Carlise mindent elintézett semi baja pár nap és felépül , gondolom hétfön már Sam is megy iskolába.
-Hát nagyon remélem! - mivel gondolom Sam semmit nem tudott ,hogy mi folyik itt igyhát nem is tutam hogy kérdezem meg töle hogy
hogyvan az apúkája,mert úgy kellet tennem mindha semmiröl sem tudnék.
-Reenesme!-szólt anya lágy selymes hangján,rég hallotam hogy ilyen kedvesen szólt hozám.
-Igen ?

Anya ránézett Apára,Apa kiment a szobából gondolom értete hogy Anya ara céloz,hogy menyen ki.Biztosan Jacob -ról kérdez majd
és a bálról meg ,hogy miért szalatam fel a szobámba, fogalmam sem volt,hogy kezdjek bele ha tényleg eröl lenne szó.
-Nos,tudod van ez a Nahuel ...
-Igen anya, tudom!
-És amikor ott voltunk velük a Volturivel szembe és a Volturi feladta a harcot és elment Nahuel csak bámúlt téged és engem ,hogy te is élesz
és énis tudod neki nem volt anya , az anya testvére Huilan nevelte fel őt, de ez imáron 150 éve történt.És tudod Reenesme te gyönyörű gyerek voltál
természetesne mostis nagyon szép vagy , akárcsak apád.De Nahuel még soha nem láttott hozád fogható szépséget és mivel részben olyan voltál mind ő
arra gondolt ,hogy te és ő... -ekkor megált és már nem folytata tovább a mondatot.
-Micsoda ? ez a Nahuel vagy ki a csuda az kébzeli,hogy én meg ő? .... de anya ez nem lehet én nem..-némi undor volt a hangomban nekem nem kel Nahuel én
Jacobot akarom magamnak evel tudomásaim szerint Anya is tisztában volt.
-Nem kicsim , nem énsem gondoltam ,hogy te és Nahuel... de feltételezésünk szerint azért harapta meg Samantha apját ,hogy
vegyük észre, mert akkor amikor annak idején vége lett a harcnak Huilan hazavitte de ugylácik Nahuel idővel csak ránk talált.
-És idejőn ? és mit akar tölem ? anya én...
-Jajj kicsim , semmit erős vagy nem árthat!
-És ha tudod izé.. anya neee! - anya hangosan elkezdett nevetni nagyon rég halotam már nevetni őt.
-Kicsim, ne aggódj semmi sem fog történi Carlise és Apád azért mennek Port Angeles-be ,hogy ezt a dolgot elintézék Nahuel
nem jön ide és ha mégis akor elüzük ,nincs mitöl tartanod.
-Remek! -csalódótt voltam gyönyörü kis nap ez a mai is. Nem elég hogy tegnap egy vérfarkas kirugott ma kiderül
hogy egy benszülött félig ember félig vámpir szerelmes belém és mindent megtesz annak érdekében,hogy vele legyek eszméletlen mi jöhet még?
-Nos, akkor elmés Apádékal?
-Muszály??-reméltem,hogy nem inkább egyedül akartam maradni vagy áthivtam volna Beckyt csak ne menyek el.
-Hát ha nem akarsz..
-Nem nem akarok! Inkább áthivom Beckyt oké?
-Meik Beckyt ? Becky Treble ?
-Aha-furcsa volt,hogy anya emlékszik rá.
-Az csodás ,hivd át olyan rég nem látam.
-Oké
Felmentem a szobámba elökerestem Becky számár majd tárcsáztam a telefont nem vette fel senki.
Nagy szerencsémre. Igyhát azon keztem el gondolkodni
most már megint mit csinájak,hogy ne unjam halálra magam,hár persze,
hogy nem mehetem La Push-ba, és egyedül sem akartam lenni mert akor folyton
Jake járt a felyembe,Charlie-hoz nem mehetem mert sosem tudom mikor bukan fel ott valameik Black.
Délkörülvolt már gondoltam átmegyek Esme nagyiékhoz, ha másal nem is de Emmetel el lehetett ütni az időt.


folyt.köv

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése