RSS

2009. augusztus 8., szombat

Az utolsó nap a suliban!


Szokás szerint reggel korán kelett kelnem de ma örültem a kelésnek mert ezvolt az utolsó nap a suliból, és utána 2hónap nyáriszünet.
Bementem a fördőszobámba, letusoltam , felöltöztem majd biciklivel indultam a suliba.Hamar oda is értem és a bicklimet eltetem a suli
parkólojában majd indultam befele mint mindig. Az első órám Biólogia volt sietem nem akartam elkésni, bementem a terembe Aaron már
foglalta is a helyet nekem, leültem mellé.
-Helló Aaron!
-Sziaaaa Nessie! Mivan veled? Hogy vagy?
Igazándiból magam sem tutam,hogy is érzem magam de könnyeb aztmondani , hogy jól vagy mindhogy elmagyarázam miért is vagyok szomorú.
-Öhm.. kösz jól, és te?
-Énis , kébzeld Apa megemelte a zsebpénzem és arra gondoltam,hogy.. nem jönél el velem Port Angeles-be megnézni egy filmet?
Öszintén szólva, Aaron volt az utolsó ember akivel elmentem volna 'randira' mert igen ez nagyon is annak hangzot,de mivel jó barátom volt
és Apáék foylton izéltek , hogy sokat vagyok otthon miért ne,másal ugysem lenne nagyon akivel elmenem.
-Persze!
-Tényleg? Ó Nessie ez csodás, nagyon jó lesz igérem!
-Aha
-Mr. Newton kérem az udvarlást tartogasa óra utánra,ha nem akar egy igazolatlant a naplóba !
-Bocsánat taná rúr !-szólt Aaron aztán lesüte a fejét. Ez az óra is hamar eltelt ,még csak pár óra és vége a sulinak ennél nagyobb öröm nem is
lehetne.Odamentem a szekrényemhez hogy betegyem a táskám és kivegyem a következő órához szükséges könyvet és füzetet.
Hirtelen meglátam Samanthat odarohantam hozá és nagy meglepődöttségemre egy hatalmas mosolyal az arcán fogadott!
-Szia Nessie!
-Szia Sam!
-Örülök hogy látlak !
-Hogyvagy ? - kicsit fura volt a hangom, teljesen megvoltam lepődve ,hogy mi ez a változás a múltkor meg ugytünt,hogy harakszik és teljesen kivan kelve önmagából.
-Nagyon jól köszi, vége a sulinak hamarosan és ez boldogit !
- És kébzeld tegnap randira hivot Robert Hught !
-Hogy kicsoda ?? -ez a kijelentés sokkolt, Robert volt a suli legmenőbb sráca és nem volt valami jó hire,furcsáltam
hogy pont az én Samantam megy randira vele.
-Robert ! Tudod ki az nem ?
-De igen persze...-a hangom elcsuklott.
-Ne haragudj Ness de mennem kel !
- Remélem még öszefutunk !
-Sziaa - és faképnél hagyott,ott áltam a folyoso közepén
teljesen kiakadva,hogy mi történt Sam-el ? mindha teljesen kicserélték volna, ezt nem hiszem el.
Majd vetem a fáradságot és elmentem Matek órára,ugyanis azvolt a következő órám.Itt hála az égnek egyedül ültem ugyanis Aaron-nak nem Matek órája volt.Egyáltalán nem figyeltem az órára, a tánár úr valami képleteket magyarázot majd kihivott pár diákot a táblához,de
igazából nem is nagyon érdekelt, de sosem volt bajom a Matekal az mindig ment. Hirtelen arra letem figyelmes,hogy valaki kopok.
-Igen ? -szólt a tanár úr.
Hirtelen felkaptam a fejem és Seth ált előtem hatalmas nagy vigyorával, amit olyan rég látam hogy már teljes mértékben Seth hiányom volt.
-Elnézést tanár úr, kiengedné egy percre Reenesme Cullent ? Igérem nem tart soká!
-Rendben fiatalember, de tényleg ne tartson soká!-öszeszedtem a pakom majd szaladtam Seth után.
-Héééé - és a nyakába ugrotam!
-Te meg mit keresel itt ? - kérdeztem meglepődöten.
-Hoztam egy kis meglepetést neked ! - majd a kezembe nyomot egy levelet aminek a boritóján az ált 'Jacob Black' amikor elolvastam
a szivem a torkomban volt.
-Seth, mi ez? - kérdeztem tőle.
-Olvasd el , Jacob kért meg, hogy hozam el neked!
-Mos mennem kel! Még találkozunk!
- Szia Nessie
-Oké... Sziaaaaaa!
Sóhajtotam egy nagyot, majd keztem kibontani a levelet, de borzasztóan felkavart ez az egész,remélem Jacob nem valami rosz hirt akar
közölni velem , mert azt igazán nem élném túl...

1 megjegyzés:

Rosalie írta...

szia!
jó lett ez a rész is:)
remélem hamar jön a következő rész:)
de az mkor lesz??:)
pusz<3,Rosalie

Megjegyzés küldése