RSS

2009. július 15., szerda

A bevésődés!

Miútán találkoztam Jakel hazamentem.Leültem a kanapére és azon keztem el gondolkodni,hogy tisztában vagyok a 'bevésődés' szó értelmével én egyáltalán?! Jó, az eddig érthető ,hogy Jacob kicsi korom óta melletem van és mindig vigyázott rám de miért is?Apa bent ült a konyhában odamentem hozá és gondoltam,hogy ráveszem meséljen el mindent amit tud eről a bevésődés dologról.
-Szia Apa!-a hangom remeget
-Szerbusz kicsim!ülj le ! -monta bársonyos hangon.
-Öhm, apa kérdezhetek valamit?-nem voltam biztos magamban és,hogy megkérdezeme tőle ezt az egészet. -Persze!
-Nos,tudod Embry-meg Jake meséltek volt nekem a 'bevésődésről' és igazából nem tudom mit akar ez jelenteni, vagyis tudom de ...-hirtelen apa letete az újságot az asztalra és zavarba jött.
-Nos kicsim, tényleg tudni akarod?
-Igen persze ! -kiváncsi voltam minden egyes részletre! -Nos..Amikor megszületél Nessie azelött,hogyis mondjam én meg Jacob amolyan vetélytársak voltunk,tudod Jacob szerelmes volt az anyádba.
-Hogy micsoda? ibe volt Jacob szerelmes? Hogy hogy ? -hirtelen éreztem,hogy elönt a méreg az én Jacobom az ANYÁMBA volt szerelmes , de mégis hogy és hogy kébzelte?! Anya dobta majd jötem én és nálam sikerel járt..úristen!
-Ne ne kicsim!Ne ércsd fére,vagyis igen Jacob szerelmes volt Bellaba! De én és Bella öszeházasodtunk! - némi büszkeség volt a hangjában.
-Persze ennek Jacob nem igazán örült!Aztán mikor kiderült,hogy Bella terhes még úgyan nem!
-Nem örült nekem?-most megint totálisan fel idegesetem és éreztem ,hogy valamit azonal széttörök,hogy van ez hogy Jake nem örült annak hogy megszületem?!
-Nem,tulajdonképpen senkisem vagyis anyád és Rosalie igen,mi persze féltünk,hogy véletlenül... -Tudom,tudom! Tovább...
-Nos és mikor megszületél,hogy is mondjam Jacob bevésődött anyád persze nagyon nagyon mérges volt és elenezte de nem igazán tehetett ez elen semit.Meg akkor is nagyon ideges volt amikor Jake kitalálta neked a 'Nessie' nevet,hogy ne hogymár
az ő lánya egy szörnyetegről legyen elnevezve!-majd hangosan felnevetett.
-Hát ez jó! De akkor lényegében mi a bevésődés?-kérdeztem aggódo hangon Edward-tól. -A 'bevésődés' csak annyi,hogy ha egy vérfarkas meglátja élete párját annál azzonal 'bevésődik' és onnal tól kezdve őt védelmezi,szereti egy életen át.És ha az egyikük bevésődik,akkor a falka többi tagjának is az a dolga,hogy őt védelmezék.
-Ez rendkivűl érdekes!
-Amig kicsi voltál Jacob ugy gondolt rád, mind egy testvére akit meg kel védeni!Persze ittvagyunk neked mi is, és soha senki sem bánthat de ő ezt érezte köteleségének.De amint a kiszemelt nővekedik ez a 'testvéri szeretet' átalakúl egy életen át tartó szerelemé. és Vége.
-Aztaa, és akkor ezt azt jelenit,hogy?..
-NEM! határozotan nem , kicsim ha te nem érzel semit Jacob iránt akor nem! - kicsit olyan furának tünt ez a kijelentés.

-Ja , persze .
-Megyek, lefekszem reggel suli!
-Köszi mindent Apa! Jóéjt!
-Nekedis kicsim! Felmentem a szobámba ledöltem az ágyamban és a plafont bámúltam majd megint gondolkozni keztem.Dejó gondoltam, Jake öröké szeretni fog engem és mindig fog rám vigyázni ez annyira 'Romeó és Júliás' na persze, Reenesme nem álomvilágban élsz és nem mesében ez a valóság.Jacob elment és nincs itt ne álmodoz már badarságokról.Fura volt ,hogy azis kiderült,hogy Jake szerelmes volt Bellába , majd belém.Hm. ez nagyon is elgondolkodtatott.Nem érdekelt a dolog, inentől tiszta volt minden és egyrészből haragutam Jacobra.Átöltöztem majd befekütem az ágyamba és reméltem,hogy elalszom mert a mai nap nagyon kifárasztott.

3 megjegyzés:

Rosalie írta...

Szia!
jó ez a rész is:)mikor lesz majd a következő rész??:)már várom:)csak ebbe a részbe az volt furcsa hogy mindent folyamatosan irtál és ez a párbeszédeknél volt legonkább furcsa...

Unknown írta...

lesz hamarosan :D én nem igy irtam! csak igy teszi be sajnos:(

Unknown írta...

Helloka. Véletlenül keveredtem erre az oldalra, és bár csak ezt a fejezetet olvastam el, elszörnyülködtem. Rendkívül csúnya a helyesírásod, a vesszőket nem jó helyre teszed, kihagysz szóközöket, és ez zavaró. Általában nem szoktam kukacoskodni, de ez most olyan hidegrázós volt. Nem ártana lefuttatnod a wordben egy helyesírás ellenőrzést, vagy akármit, mert igényesebb írók ezt teszik. Bocs ha megbántottalak, építő jellegű kritikának szántam. Kat.

Megjegyzés küldése