RSS

2009. augusztus 14., péntek

Keresés!

Mikor hazamentem nagy szerencsémre nem volt otthon senki, legalábis én senkit nem látam hamar felszaladtam a szobámba bele vetem magam az ágyba és a párnát a képembe nyomtam és elkeztem zokogni.Eszeveszetűl zokogtam, annyira, hogy éreztem hogy mindjárt öngyilkos leszek ( noha ezt megvalósitani elég nehéz lett volna) Miért nem láthatom az én Jacobom ? Miért vettél el tölem ? Ő az enyém majd újra és újra zokogni keztem. Körülbelül fél órán át csak sirtam és sirtam.Majd eszembe jutot, hogy nézem csak emg azt a levelet amit Jake küldöt,hogy hátha van rajta egy postacim,hogy honnan érkezett.Gyorsan felhuppantam az ágyamból majd kotorászni keztem a levél után, és megis találtam a cim a következő volt : ' USA/1458/Colorado' nem is haboztam tovább elővetem egy papirt meg egy ceruzát és irni keztem :
"
Kedves Jacob! Mi történik itt? aztmontad hazajösz és szeretnél találkozni velem, de sehol sem vagy és beszéltem Embryvel és aztmonta,Billy nem akar hazaengedni? miért Jacob mond miért? nagyon nehéz ez,hogy nem tudom miről van szó igy tök hülyének érzem magam,és aztsem tudom mit kezdjjem magamal megfoglak keresni! Ha beleszakadok iss megkereslek Jacob, meg én! "
Beletetem a levelet egy boritóba majd elbicikliztem a postához , és bevitem ott majd eljutatják Coloradoba és remélem Jacob minél hamarabb válaszolni fog.Nem tutam mit kezdjek magaml, ugy döntötem lemegyek Charlie-hoz és megkérdezem tude valamit Blackékről, nem vesztek semit és amugyis nagyon rég jártam ott. A postától a ház körülbelül húsz percnyi út volt, letetem a bicóm a ház előtt és benyitotam az ajtón.

- Szia Nagyapa !
- Hé Reenesme ! Kicsim ! Mekkora nagy meglepetés ! - természetesen mint mindig mostis meccset nézet és pizzát evett.
- Gyere ülj le köjök! Mivan veled ?
- Áhh semi, hiányoztál és gondoltam erre jövök!
- Öhm.....-Charlie nem volt az aza érzelgős tipus mindig is olyan 'rideg volt' de attól még szeretem. -Nagyapa !?
- Igen?
- Nem tudsz valamit Black-ékről ? Jacobot nagyon rég nem látam.. - probáltam a nem sugalni a fájdalmat a hangomban.
- Hát , Billy a minap felhivott , hogy pár hétre talán Colorádoba költözik valamiféle 'családi' problémák miatt!
- Colorádoba ?
- Igen, ezt emlitete a telefonba. Miért ?
- Hát Jake is ottvan fősulin.
- Biztos miatta ment oda, nemtudom !
- Meglehet !
- Na azthiszem én megyek is , mig hazaérek semi kedvem sötétben haza biciklizni!
- Ha gondolod hazavihetlek késöbb kocsival ! - ajánlota fel Charlie
- Nem, köszi de inkább megyek a saját 'járgányomal' !
- Rendben ! Jóéjt köjök!
- Nekedis Nagyapa ! - kijötem az ajtón majd gondolkotam, hogy lemegyek La Push-ba vagy ne , hátha ottlesz Seth vagy Sam hogy akármi mást is de megtudjak Jacob honlétéről.Igyhát lebicajoztam La Pushba- nem igazán látam senkit, igyhát gondoltam leülök a partra és gondolkozok.De igazából nem akartam már megint egyedül lenni mert tutam,hogy a fájdalom megint a hatalmába kerit, és megint elkezdek zokogni, ami nem igazán lenne jó hatásal semire. Mi értelme ? csak magamnak okozok ezel fájdalmat, Jake megsem tudja,hogy nekem menyire fáj ez az egész,hogy aztsem tudom mikor nevetem legutoljára egy nagyot, akárkivel az 'életkedvem' is teljesen elment, utáltam élni, szerelmesnek lenni, vámpirnak lenni, utáltam a titkaim, hogy ezeket mindig magamal kel hordoznom amig élek nagyából 'örökön-öröké' mekora hülyeség.Én nem akarom azt, nem és nem.Normális ember akarok lenni akinek melléje még a 'családja' is normális , hogy nézazmárki?! Edward felől a nagyszüleim vámpirok, Bella felől emberek, a szerelmem férfarkas, úristen mi jöhet még? kiderül ,hogy az unokatesóm ( ha létezik nekem olyan ) valamiféle kobold ? vagy tündér ? démon vagy netalán egyszarvú mindenféle ilyen misztikus lény lejátszodott a fejemben és ezen egy picit elis mosolyodtam. Hátra döltem és nézni keztem a csillagokat, a holdat igen újhold , aznap este Újhold volt....

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése