RSS

2009. október 19., hétfő

:DDD

Nos újra vagyok. :) Viszont sajnos az emlékiratokat nem tudom mikor tudnám folytatni mert a másik gépem elveszet :( vagyis elromlot és azon maradt minden de remélem majd valahogy megoldható lesz , hogy ebbe a mostani gépembe beletetesem a winchestert na de hagyuk :D Örülök,hogy elég sokatoktól kaptam levelet,hogy folytatome az emlékiratokat jólesett nagyon.Mindeképp fogom, csak éppen ez legyne megoldva :) Kinek hogy tetszet a New Moon ? én teljesen elvoltam ragatatva bár egy egy jelenetet azért még hiányoltam de sok volt a Jacob *-* és 'mindjárt' Eclipse. :D Szóval, amint tudom folytatom de azelöt irok még ide :) Peace.Love. Twilight (L)

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Mikor várható új fejezet?
Mert már nagyon várom/várjuk a folytatást:D!
Remélem nem fogytál ki az ötletekből :)
Na puszi

Princess írta...

Lécci folytasd nagyon joó

Tüccs írta...

Régen mindíg is olvastam, csak nem voltam regizve, de mostmár igen, és most mondom, hogy nagyon várom a folytatást:D. Jake és Nessie a kedvenceim;] Eddig nagyon jó voltál legyél ez után is!!:D

Megjegyzés küldése