RSS

2009. október 8., csütörtök

A jövöm

Ugy érzem, kissé fura ez a dolog , hogy Jacob pont most a születésnapomon kérte meg a kezem ? De lehetséges azis,hogy csak most jött meg igazán a bátorsága ahoz,hogy örökre öszekössük az életünket. Vagy nem ?! Nem tudom , hogy ez az 'eljegyzés' teljes mértékben hivatalos volte és most egyhét múlva öszefogunk házasodni, vagy csak egy ideiglenes kijelentés volt és majd pár hónap talán év elteltével lesz esküvő is. Nos ez igazából nem is lenne akkora probléma, baj csak az , hogy mit szólna majd mindehez Bella meg Edward.Mert mikor Jacob megkérte a kezem, nem szaladtam oda repesve az örömtől,hogy kijelentsem MEGHÁZASODOM. Na ne , Bella tuti kinyir. És a suli.. na igen ott az iskola. Jake fősulin van, nem olyan nagyszám , bármikor otthagyhatná akár. De én ezt bizony nem tehetem meg, még van két évem a gimiben és utána húzhatok fősulira, tudomis én hova. Ugyhogy fogalmmam sincs, mihez kezdej majd... és , hogy hogy fogom mégis titkolni Edward és Bella elöt mindezt. Jobblesz ha nem is gondolok rá.Már nem kel Jacob - nál laknom , ennek persze Anya meg Apa örültek a legjobban na és persze Billy , mert már látszott rajta az az unott pofa, hogy Jake - el minden este sirva röhögtünk egymáson. No , de nem is bánom annyira legalább újra gondolkodhaok egyedül az én kis 'jóöreg' szobámban. Anya visszatérésükkór semmit nem emlitett, Esme nagyi gyilkosáról. Sőt még arról sem ki lehet az esetleges gyanúsitott, hiába probáltam rákérdezni , mielött kérdeztem volna Apa mindig leintett, hogy ne.Pedig igenis érdekel , és nem birom felfogni , hogy miért csinálják folyton ezt velem ? hogy soha a rohadt életbe nem mondanak el semmit mert biztos nem fognám fel, annyira utálom ezeket a dolgaikat. Mindegy, nem idegesitem ezzel magam, tudom ha tölűk nem is de Rosalie - től biztosan megtudom mi is történt, ott ahol voltak.
- Kicsim , meny föl csomagol ki és gyere le a nappaliba , Rendben ? - szólt Bella lágy hangon-
- Oké - fölszaladtam a szobámba, gyorsan bepakoltam és a barbie - s pizsamám bevetem a szekrényem legmélyére , hogy mégcsak ne is lássam meg soha de soha , rágondolni is rossz, hogy Jake látott ugy. Fújj.
- Ittvagyok ! - majd lehuppantam a kanapéra Bella és Edward közé-
- Mesélj milyen volt Jacob - nál ?
- Hát ... jóvolt. Sőt nagyon is szuper, csak .. nagyon hiányoztatok és ez a meglepetés buli iszonyatosan 'meglepő' volt. Köszönöm mindketötöknek !
- Ó , kicsim ez mind Jacob érdeme . - suttogta, Bella-
- Hm..
-Nessie drágám, Apád és én beszélni szeretnénk veled a jövödről ! - és hát , mindenre gondoltam csak erre nem, hogy pont velük pont most kezdjek én a jövömről nosztalgiázni, hiszen nekem már megvan a jövöm.. a sajátom-
- Mijen jövömről ? Hahó , énis eltudom dönteni mit akarok !
- Tudjuk , de Anyádal ugy véljük ideje megnézni néhány klassz egyetemet , hiszen a jegyeid kitűnöek és akármelyik jó hirű egyetemre is bejuthatnál akár !
- De Apa , én nem megyek olyan egyetemre ami Washington államon kivűl van , remélem ezt te is tudod és te is Anya.
- Igen , ezt már gondoltuk.
- De ... Arizonába is van egy nagyon jó kis egyetem, és tudod Jacksonville - ben nagyiék is ottvanak. És ott leehtsz , nem kel bentlakás.
- Na álj ! Apa , Anya kérlek ne .. én , én nem akarok elmeni Forks - ból egyetem ? minek ? ugyis itt fogom leélni az életem többi részét ? - vágtam vissza felháborodotan, már teljesen elegemvan abból , hogy folyton megszabják mit hogyan csináljak-
- Nem igy megy ez.
- Jó , nem igy megy ... de akkor itt keresetek nekem egyetemet, és ne pedig olyan messze, mert tudjátok ugysem vagyok hajlandó elmeni oda.
- Még Maryland - be sem ? vagy Baltimore ? - kérdezte reménykedve Edward-
- NEEM ! és az ügy lezárva. Van még egy kerek évem a gimiből , ami egy hét és itt a nyakamon , azalatt az idő allt bőben lesz időm eldönteni,hogy akaroke menni egyetemre vagy sem , és hogy mégis hova. Azalatt az idő alatt még sok minden változhat, nagyon sok minden.
- Persze, ez igyvan ! Csak mi biztositani szeretnénk a jövödet - szólt Bella-
- Tudom, Anya ! De , én és Forks, La Push ... egyszerűen elválaszhatatlanok vagyunk. Nekem itt kel élnem. Muszály..
- Megértjük ! De mig a világ , mi nem maradhatunk itt.
- Tudom - szóltam szomorúan-
- Anya, Apa tudom , hogy nektek mennyire fontos mindez, igérem elmegyek egyetemre de .. arra ameikre én akarok és csakis arra ? Ha tetszik nektek ha nem , rendben ? és ez az egyeség nem vonható vissza , oké ?
- Én nem is tudom .. - kételkedett az egyesében Bella.-
- Rendben ! - vágta rá Edward-
- De Edward ...
- Semi de Bella, nem mi kel mennyünk helyette ő dönt . Igy legalább elérhetjük azt , hogy egyetemre mennyen, ittis vannak jó nevű iskolák nem csak Californiában drágám.
- Jó tudom, csak nem mindegy...
- Köszönöm Anya ! - majd a nyakába ugrottam és elkeztem szorongatni , majd Apát is és megpusziltam öket -
- Menyek aludni , jóéjt !
- Nekedis.
Felrohantam a szobámba, fogatmostam , letusoltam , átöltöztem. Majd belehuppantam az ágyamba és a plafont keztem bámulni , és komolyan azon keztem el mélázni , hogy én komolyan akarok menni egyetemre ? az rohadt nehéz lehet , és amikor Jacob elment , mennyire rosszvolt, hogy szenvedtem nem birnám ki mégegyszer ugyanezt , meghogy ekkora fájdalmat okozak neki, hogy esküvő ellöt 'elhagyom' de jóég még van egy kerek évem , miért is rágom ezen magam. De azért a gyomrom még mindig görcsben van . Mert mi lesz ha holnap vagy akármikor Jake - beállit hozánk aval , hogy
' Nessie drágám , akkor mikor is tartjuk az esküvöt ' ? de szerintem , ennyire ő sem hülye. Tudja mennyire szenilisek tudnak lenni Bellá - ék ugyhogy remélhetőleg nem köpp be nekük még véletlen sem.De tuti , hogy megfog haragudni ha megtudja , hogy még csak megsem emlitetem nekük semmit és még a gyürüt sem hordom, nehogy akármilyen feltünést kelcsen Bellá - ékban. De szerintem nem sejtenek semmit. És még egy hét , és újra suli . Samanthat szinte egész nyáron alig látam párszor . Remélem már 'helyrejött' és újra az én régi Samantha - m maradt...

1 megjegyzés:

Michiko ^-^ írta...

Huu hát ez jó feji! Szegény Jake.... Na meg Nessie is! Remélem nem kell elmennie majd. Minek egyörökéletünek egyetem?? XD Folytasd hamar!

Megjegyzés küldése