RSS

2009. október 11., vasárnap

Emlékek

Ma reggel amikor fölkeltem, első dolgom volt hogy a neten valami 'egyetemek' után nézelödjek , találtam is egyet itt Seattle - ben de nagyon értik a röplabdát meg a focit meg az ilyen sportokat és én akárhogyis valjuk be de ön és közveszélyesnek bizonyulok. De hamár egyetemre kell menem , akor valahol itt a közelben legyen mert azt nem birnám ki ha netántén Bostonba kellene mennem , na ne. Mindent csak oda ne, amugysem vagyok én odavaló. De nem is értem, minek egy magamfajtának egyetem ? felfogom én valaha használni mindezt, és mégis mit végezek ? fogalmam sincs, de majd csak lesz valahogy , mert szerintem Belláék nagyon is fognak ragaszkodni ahoz , hogy egyetemre járjak. Miútán nézelödtem a neten Edwardal elmentünk vadászni mert már alig 'áltam a lábamon' az éhségtől. Miútán hazaértünk telefonon Charlie nagyapa hivot, hogy nincs - e kedvem átmenni hozá segitsek egy picit takaritani itt ott. Mondom jó megyek is. Fellpatantam a biciklimre és tekertem nagyapához. Beértem a városba, Aaaron üzletük elött mentem el épp amikor a boltból nagy ordibálás halatszott ki , biztosan Aaron veszekedik megint az apjával.Mire odaértem Charliehoz természetesen bőrig áztam, szokás szerint zuhogott itt már azvolt a furcsa ha nem. Bementem a házba levetem a vizes esőköppenyem, levetem a cipőm majd Charliet keztem keresgélni, aztán szólt , hogy lentvan a pincében.
- Mit csinálsz itt nagyapa ?
- Szia köjök ! - és egy puszit nyomot a homlokomra-
- Sziaa, mit művelsz ? miben segithetek ?
- Emlékeket keresgélek.. Fölmegyek teszek oda teavizet, addig te maradj itt !
- Oké - Nézegetem a dobozokat , körbe mentem a pincében minden dobozt végig mértem néztem , hogy mindegyikben mivan de semmi érdekeset nem találtam. Aztán a végén amikor feladni véltem a keresést, rátaláltam egy dobozra amin 'Bella' felirat volt.Ebből arra következtetem , hogy biztosan Anya holmijai vannak benne,igyhát leemeltem a polcról és kinyitotam. Rengetek könyv volt a tetején meg sok más egyébb is. Csomo kép Newton - ékal, Apáról, Alice nénikéékről meg mindeki másról. És még csomo levél Jacob - tól. Elégé elvoltak folyva a betük és már a papir is megvolt érve , szóval nagyából kisem tutam olvasnni az irást csak annyit , hogy 'ne haragudj, nekemis hiányzol de nem tehetek mást..' biztosan csak szokás szerint öszekaptak akoris. Azonkivűl megtaláltam Bella régi fényképezőgépét, amit nézvén arra a következtetésre jutotam , hogy SOHA nem volt használva, és egy kép sem volt benne . Meg volt ott, Bella gyerekori képe , meg amikor leéretségizett amikor férjhezment esküvői képek. Volt ott minden. Viszais csomagoltam a dobozt hiszen nem találtam semi olyant, aminek hasznát vehetem volna. Fölemeltem és akartam visszarakni a polcra amikor a doboz aljából kiesett egy kis karkötő. Akkor látam csak, hogy lyukas volt a doboz. Felvetem a karkötöt, egy gyönyörű kis karkötő volt diiszekel, és még farkasok is voltak rajta látszot rajta hogy egyedi és hogy készitve van. Valószinű , hogy Jake csinálta anno Bellának. Szépnek találtam, ugyhogy fogtam magam és elraktam. Charlie - val több órán keresztül még keresgéltük és kutakodtunk , miközben ő mesélt és mesélt, hogy milyen volt Anya gyerekként és mikor még Renne' velük élt, milyen boldog család voltak. Ugyéreztem, nagyapa húsz év allat sem heverte ki azt , hogy a nagyi akkor elhagyta. Pedig Charlie igazán nem az a ronda ember, találna magának ittvan például Ms. Porter mindenapp bejár takaritani ide , és akárhányszor ittvoltam ugy nézte nagyapát szóval biztosan tetszik neki , de talán Charlie direkt nem akarja őt észrevenni. Mindegy, nem vagyok én házaságkeritő majd talál ő ha akar. Beesteledet, elbucsútam Charlie - tól felpattantam a bicómra és tekertem hazág, sietem mert még fölkel hivnom Jacob - ot ugyanis ma nála alszom. Igen , igen idáig értünk , hogy már nála is alhatok. Ő nem nálam, dehát ... valószinű azért mert Edward minden 'piszkos' gondolatát kiszurné és nem türné szó nélkül azért.
- Megjötem ! - ordibáltam miután beértem a házba-
- Szia Anya ! - ládtam meg Bellát, a kanapén ücsörögve amint egy fényképet szorongat a kezében-
- Öhm .. Szia drágám!
- Mi az ott ? - kérdeztem kiváncsian-
- Csak egy képp.. leülsz ?!
- Sietenem kell Jacob ..
- Csak egy perc az egész.
- Hát jó. -aztán leültem mellé, elég szomorúnak tünt rég látam ilyenek őt-
- Nézd ezt a képet, ez bizony te vagy ! Most volt, hogy megszületél és féletünk és nézünk oda már az egyetemi éveidet szervezük !
- Jajj , Anya kérlek attól még , hogy egyetemre megyek nem fogok innen elköltőzni még nem!
- Tudom , de olyan furcsa hogy már ilyen nagy vagy!
- Hát ... hamar nő az 'ember' - mosolyodtam el-
- Igen - nevetett rám Bella-
-Most menny. Jacob már biztosan várja a hivásod.
- Oké, Szeretlek Anya !
- Énis kicsim, énis. - Fölszaladtam a szobámba gyors sebeségel átöltöztem aztán felhivtam Jacobot :
- Sziaa Jake .
- Szia Ness.
- Na akkor utánam jösz ?
- Persze máris indulok.
- Rendben, várlak. - Öszepakolam a fontosabb dolgokat , elbúcsuztam Bellától és Edwardtól aztán kimentem az udvara várva Jacobot. Már az út végéről hallani lehetett , hogy jőn annyira gyorsan hajtott utáltam mikor igy vezetett. Nem azért mert féltem vagy valami, hanem mert akkora feltünést keltett, mindeki minket bámult ilyenkor.
- Megmontam , hogy ne hajcs ilyen gyorsan !
- Jó , tudom ! Imádom amikor mérgesvagy !
- De nam vagyok ! - majd megcsokólt és huncuton rám mosolygot- Annyira gyorsan vezetett , hogy öt perc sem kellet és már lent is voltunk a jó öreg Black - háznál. Készitetem vacsit Jake - nek és Billynek elmosogatam majd Jacobal lementünk a parta sétálni, amiből késöbb kergetösdi lett de folyton elkapott. Aztán elkeztünk kicsit nosztalgiázni a multról, hogy milyen volt mikor elöszőr meglátott és én persze tökre élveztem , meg dagadt a májam ő persze pirult és olyan kis édesen beszélt. Csomot nevetünk együtt. Ez a nap az emékekről és a visszaemlékezés fontoságáról szólt. Még jó , hogy én öröké élek igy folyamatosan visszatudok emlékezni a csodás napokra, olyan napokra mint ez a mai is...

1 megjegyzés:

Sel írta...

Jó lett folytasd kérlek!:)

Megjegyzés küldése