RSS

2009. október 1., csütörtök

'Jacob olyan mindha a másik felem volna...'

( höhöhö , mivel hogy amikor volt Nessie szülinapja nem irtam fejezetet most viszont bepotoltam kisebb nagyob meglepetésekel remélem tetszeni fog :) várom a hozászolásokat és elég hosszú is mert sokan panaszkodtatok hogy túl rövid na most remélem nem lesz az. )


Lassan már több mint három napja, hogy Jake - nél lakom. Belláék - ról semmi hir. Mesés. Nincs semmi gond, nem untam meg itt Jacob minden nap kitalál valamit,hogy szórakoztason hogy egy percre se unatkozak, neki ez mindig sikerül.Csomot lógtunk már Sam - ékel is. Emily istenien főz ( mitagadás nem rajongok az ember ételért, de az valami hihetetlen jó volt ) Jake elvitt vadászni , ketten mint a régi szép időkben. Szóval ebből a szempontból mostmár teljesen jól vagyok. Csak aggodóm ... aggodóm Bella és Edward meg a töbiek épsége miatt , hogy miért nem hivnak már ? Mitörténhetett ? Hamar vége szakadt a nosztalgiálásomnak amikor Jacob rontatot be a szobába :
- Nessie ! - orditot felém, és én még felsem voltam öltözve-
- Igen ?
- Úristen , ne haragudj , azt hitem már felébredtél és átöltöztél... - nos azthiszem , ezvolt az a pillanat amikor totálisan leégtem a 'NAGY ŐM' elött. Mivel nem volt tiszta pizsamám addig addig kutakodtam a böröndömben , hogy találtam egy rózsaszin ' i'm a barbie girl' feliratú hosszú polót amit még Bella vásárolt nekm anno mikor '7éves' lehetem , és mivel nem volt tiszta pizsi ezt vetem fel. Jake feje lassan kezdet el vörösödni, a visszatartott röhögéstől !
- Jól van már. Nem volt tiszta , és amugyis ez divat ! - vágtam vissza-
- Aha - nevetet , és végre a feje visszanyerte az eredeti szinét-
- Amugy van egy meglepetésem ! Ajánlom öltöz fel és ugy gyerek ki. - kuncogot aztán kiment az ajtón- Gyorsan öszeszedtem egy felsőt és a farmerom felöltöztem beszaladtam a mozsdoba megfésülködtem, majd rohantam is ki az udvara. Hirtelen meglepődötségemre ott volt : Embry, Jared,Seth és Quil.mind hárman nagyon mosolyogtak rám, itt valami nem stimmel.
- Helló fiúk !
- Helló csajszi - hangsúlyozta a 'csajszi' szócskát Jared-
- Nessie , azért gyültünk ma itt ösze ... - én meg csak jézusom, mi van már ?
- Miről van szó én nem tudok semmiről és ez idegesitő.
- Hamarosan megtudod. - kacsintot rám Embry-
- Mennyünk.
- Hová ? - vezetett be az erdőbe Jacob és a hátunkmögött a töbiek is libasorban jöttek.
- Jake mi folyik itt ? - suttogtam-
- Meglepetés!
- Mi az ?
- A meglepetéseket, nem szokás elmondani!
- Sebaj, legyek én 'különc'.
- Nem hát, érted van az egész ! - értem ?! már megint tesz valamit értem, amióta csak itt vagyok folyton ezt csinálja 'tesz valamit értem, annyira kedves és figyelmes-
- Ottvagyunk már ?
- Hunyd be a szemed, kérlek !
- Rendben . - nagy nehezen tényleg lehunytam a szemeimet, elsem tutam kébzelni hogy most milyen meglepi vár rám , mi lehet az ? virágok ? csoki ? vagy mi ? Amig én ezen gondolkodtam azon vetem észre magam , hogy nagy süttögást és császkálást hallok magam körül. Gondoltam, megbököm Jake -t hogy mi ez ? De nem volt már melletem. Igyhát kinyitotam a szemem :
BOLDOG SZÜLINAPOT NESSIE ! - és nem akartam hinni a szememnek, mindeki egyszerre a nevem kiáltotta és , hogy BOLDOG SZÜLINAPOT NEKEM. mindeki ott volt. Bella,Edward, Charlie,Carlile,Alice stb. Mindeki aki számit, egy kicsit is.Hamar megöleltelm Anyáékat és a többieket és elmontam mennyire szeretem öket, aztán lassan mindeki leült mint az 'öregek' társalogni egymásal, persze Billy volt a középpontban ő mesélt.Ugy éreztem, mindha valaki hiányzott volna hát igen azthiszem Samanrha meg Aaron. Igazából lehet, hogy Sam - re nem is számitotam , mert mostanság nagyon 'elvan' és Aaron hát ő , szerintem amikor meglátott Jake - el egy világ omlott ösze benne, ezért még látni sem akar. Ez picit elszomoritott. A szememel hirtelen Jacobot kerestem, amikor meglátam kicsit meszebb tőlem és integet , hogy mennyek oda.Elis indultam, amikor hátulról valaki meghúzta a hajam és igy szólt :
- Öhm ... Szia Nessie. - egyből felismertem , hogy Aaron az -
- Aaron! - és a nyakába ugortam, olyan sungal hogy még lehet életemben nem öleltem meg igy őt-
- Boldog Szülinapot ! Ez a tiéd. - és egy piros kis dobozkát nyujtott át nekem-
- Aaron , igazán nem ...
- Pszzt.. És elnézést kel kérnem , hogy azóta mióta ... meglátalak Jake - el nem is kerestelek.
- Nem baj Aaron . Semmi baj - hebegtem habogtam neki -
- Egy igaz barát nem tenne ilyet ! Figyelj , azthiszem beletörödtem a sorsomba és abba, hogy te soha nem leszel az enyém és beletörödöm..
- De ..
- És nem számit , hogy mennyire bántasz meg , vagy amikor suliba találkozunk alig akarsz látni , én akoris a legjobb barátod maradok Nessie mindig . Minket nem fog elválasztani semmi , ezt megigérhetem . - éreztem, hogy a könny végigcsordul az arcomon , tutam hogy Aaron - nak mennyire iszonyatosan rosszul fog esni , ha megtudja 'újra' Jacobal vagyok , de nem számitott nem fájt annyira amenyire vártam mert visszakaptam életem értelmét aki olyan mintha a másik felem volna.
- Ne haragudj Aaron ... De én Jacobot igazán szeretem .
- Tudom .. - szólt lehangoloan-
- Mennem kell . - majd egy puszit nyomtam az arcára és szaladtam abba az irányba ameikbe azelött Jake intett-
- Bocsánat, hogy csak most érkezem de ittvolt Aaron ...
- Igazán ? És mi baja volt ?
- Semmi , csak adott egy ajándékot. - és szemem a kis piros dobozra szögeztem-
- Na és mi van benne ?
- Nem tudom , még nem nyitotam ki .
- Akkor mire vársz már ! - Jake 'kérésére' kinyitotam a dobozkát , egy gyönyörű viritó fülbevaló volt benne, virág alakja volt pont amilyet mindig is szeretem volna , csak sosem volt 'időm' megvásárolni.
- Ez gyönyörű ! - szólt Jacob-
- Igen az , és lesem tutam venni a szemem a fülbevalókról.
- Nessie , nekem is van egy ajándékom , nem valami nagy dolog de ...
- Jajj Jake ne hülyéskedj már , tudod én mindenek örülök amit tőled kapok !
- Hát oké. Csukd be a szemed..
- Ne ... Már megint.
- Kérlek .
- Jó rendben ! - behunytam a szemem mig ő melletem valamit keresgélt felálva majd leült-
- Na kinyithatod . - amikor kinyitotam a szemme Jacob kezébe egy gyönyörű csokor piros rózsa volt és egy szintén ugyan olyan piros dobozka, mint amit Aaron adott.-
- Ezt nekem ? Úristen köszönöm. Én anyira hálás vagyok ... - és Isten tudja, hogy de nem birtam befejezni a mondatot, elkeztem sirni mint egy kis ötéves gyerek bőgtem szinte zokogtam az örömtől amit régebb csupa 'szivi' fájdalmak gyanánt tettem.
- Most miért sirsz ? Annyira ronda a virág ?
- Jake dehogy. - és elkeztem ütlegelni kemény vállát , persze ezen ő csak mosolygot-
- Annyira jó , hogy igy törödsz velem , és rám figyelsz , ha szomorú vagyok felviditasz, vigyázol rám és szeretsz...
- Persze , hogy szeretlek ! És ... a dobozt kisem nyitotad.
- Áhh , igaz . - letöröltem a könnyeim és neki 'vetem' magam a dobozkának. Amikor kinyitotam egy gyémánt ( ha nem is volt az , de nagyon annak tűnt ) gyürűt ládtam meg, amitől teljes mértékben elált a lélegzetem, nem kaptam levegőt de még könny sem jött ki a szememből.
- Nos, Reenesme Carlie Cullen hozámjösz ? Akarsz Reenesme Carlie Black lenni ? - mosolygot rám hatalmas mosolyával Jacob-
- IGEN, igeen akarok ! Mi az hogy . - aztán megcsókolt , mindha megint meg állt volna az idő csak ő és én .. senki más csak mi ketten az örökévalóságban. Melleg karjai végigsimultak az én hideg derekamon, éreztem ahogy az ő szivdobogása is egyre hevesebb és, hogy egyre hevesebben csokól de nem zavart. Nem mert tutam , hogy ezt nevezik : szerelemnek. Csupa szerelem, semmi hamis érzés , hamis csók. Éreztem ahogy eláraszt a szeretetével, és tutam hogy a sors őt szánta nekem életem végéig.Hogy ő lesz gyerekeim apja , hogy ha vele leszek igen vidám évek elé nézek majd. Tudom , hogy nem lesz könnyű, sőt nagyon nehéz lesz , de nem érdekel ... mert akarom őt , most , mindig , öröké mindenestűl.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

áááááááá IMÁDOM!!!
Nagyon jóra sikeredett!! :D
Istenem! de lennék Nessi helyében!!! (LLLLLLLLL)
Alig várom a következő részt :D
mégmégmégmégmég....

Michiko ^-^ írta...

Szia! Naon örülök hogy folytatod. Szép lett az új dizí is. Meg a fejezet is nagyon jó lett. Váratlanul ért a leánykérés de nagyon tetszett! Jajj de irigylem Nessiet :D

Nekem is van egy blogom...nem bánod ha kiraklak??

Kertész Abigél írta...

igen , természetesen :D

Megjegyzés küldése