RSS

2009. szeptember 3., csütörtök

Temetés

Körülbelül az egész napot átaludtam, ott voltunk Carlise nagyapáék házában Edward régi hálószobájában alutam.Felkeltem , bementem a mosdoba majd felöltöztem utána meg levánszorogtam a nappaliba.Mindeki ott ült, feketébe.Mindenkin fekete ruha volt!
- Szia kicsim ! - jött közel hozám Apa és egy halvány mosolyt inditott felém.
- Szia !
- Ezt felkel venned, eltemetjük a nagyit, tudod furcsa lenne az eltünése igyhát temetést tartunk!
-Rendben ! - válaszoltam teljesen elkenődve.
Felmentem a szobába és átöltöztem.Magába foglalva is utáltam valahogy a fekete szint, soha nem hortam semiféleképpen.De most a nagyi tiszteletére
muszály fölvenem.Elkészültem , lesétáltam a lépcsőn majd kimentem a töbiekhez az udvara.Mindeki beült a kocsijába és a temető felé vettük az irányt.Körülbeül
húsz perc odáig az út.Addig azon gondolkodtam,hogy mégis ki ölhete meg a nagyit ? és miért pont őt ? hosz egy léleknek sem ártott sosem. De ha megtalálom..
-Eszed ágába se jusson ! - szólt Apa és szemeit rám szegezte.
-Csak egy gondolat volt ! - utálom hogy Apa folyton olvas a gondolataimban,pont akor amikor nem kéne.Teljesen elvoltam kenődve, hát mitől is lennék vidám.
Nem akartam temetés,én sose voltam ilyenek, anyira lehangoló rossz dolog. Utálom, de muszály mennem.Mikor megérketzünk sok számomra ismeretlen
vámpir vagy ember.. ált a temető kapu elött.Valószinüleg minket vártak.Kiszáltam az autoból és elindultam a kapu felé.Hátra néztem és ott ált : Jake,Billy,Seth,Leth,
Embry,Sam,Paul és a töbiek. Kicsit meghátráltam de nem áltam meg szót váltani egyikükel sem.A nagyit teljesen hátra temeték vagyis a sir hely teljesen hátúl volt alig találtuk meg aztán körbeáltunk a koporsó köré és a pap elkezte a mondokáját.Kiváncsi voltam azért, hogy Edwardék milyen szöveget atak be a papnak, hogy mégis mi történt a nagyival hogy ily hirtelen ilyen 'fiatalon' elhúnyt.Miközben ott áltamkörbenéztem, mindeki arcára fájdalom ült ki mindeki bámulta a földet senki megnem moccant.Rápillantotam Jacobra és ő elkapta a pillantásom kb. öt másodpercig bámultuk egymást majd elnézem.Néztem azokat a vámpirokat akiket edig még sohasem látam kik lehetnek ezek ? biztosan Carlise nagyapa nagyon régi barátai.Hirtelen arra letem figyelmes, hogy suttogás halatszik megfordultam és a hátam mögött öt csuklyás fickó közeledett felém.Hirtelen rámtört a félelem a VOLTURI. Apára néztem ő vissza rám utána szorosan magához szoritott én meg utalás képpen Jacobra
bámultam aki nem vette észre.Ahogy megjött az öt 'fickó' még csendesebb lett minden mind azelött.A temetés semmi percek allat végetért , Esme nagyit egy koporsóban a pap a föld alá helyezte,roszvolt látni ahogy a földet a koporsó tetejére hányák majd utána nem marad semmi. Csak az üreség és a fájdalom.Rosszul esett, hogy miért pont ő ? sokszor feltetem már magamnak ezt a kérdést de mind hiába.Elkezdett zuhogni az eső , csodálkoztam is, hogy ma még nem esett.
-Edward ! - szólt a csukjás férfi Apának
- Aro beszélni szeretne veletek !
-Rendben ! - vágta rá Edward. - nagyon nem akartam találkozni Aroval,hiszen az utolsó alkalomkor amikor 'meglátogatak' azért jöttek,hogy megöljenek engem.
- Nos , megint Cullen ! Mitörtént ?
-Aro , egy nomád vámpir volt a kilétét misem tudjuk nyomát vesztetük!
- Igazán ? Honnan tudjam nem-e közületek valaki?
- Az anyánk volt ! - morrgot rá Rosalie.
-Nicsak, a kis gyerek hogy megnőtél!
- Nem vagyok kisgyerek ! - vágtam viszza erélyesen
- Ó akár csak Anyád ! - nem akartam tovább halgatni ezt az egészet igyhát elindultam és beültem a kocsiba amugyis börig áztam.Azután meg azon töbengtem, hogy
Bella tegnap azt emlitete hogy két hétre Jacobékhoz költözöm.Kicsit megremegett a gyomrom, fura lesz. Föleg, hogy most .. nem nagyon akarok menni. Az érzéseim semmit nem váltosztak igaz de én nem akarok oda menni. De ha muszály lesz akkor oda költöznöm.Kicsivel késöbb Edward is beült a kocsiba mellém.
-Nessie ..
-Igen Apa ?
- Hazamegyünk öszeszeded a böröndöd és indulunk le La Pushban rendben ?
- De miért kel nekem odamennem?
-Mert mi Volterába megyünk és te nem jöhetsz oda kicsim, igen nagylányvagy de ez még nekünk is veszélyes!
-Rendben. - majd elindultunk.Egyzsere voltam, kétségbeesett,szomorú,boldogtalan,semirevaló nem voltam semmire jó. Miért mennek el ? Itthagynak?
Nem akarom én ezt...


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése