RSS

2009. szeptember 7., hétfő

A 'költözés'

Felmentem az emelete elvetem a böröndöm amibe a ruháim voltak bepakolva, tetem egy szempillantást Edward szobájára és az egész házban, majd utána
magamban elbúcsuztam.Betetem hátul a böröndöm és irány La Push. Remek.Edward most a kelleténél is gyorsaban hajtott sose mentem vele ilyen gyorsan nem értem miért kel ennyire elsietni a dolgokat és miért akarnak engem La Pushba vinni biztosan csak egy teher leszek Jacob számára.Két teljes hétig ott nyomorogjak náluk ? Nem akarom , nem tudom mikor fognak teljeségel ugy kezelni engem mint egy felnötett.Megtudom védeni magam, és a Nagyi halála sokkolt de nem annyira, hogy ne tudjak magamról és , hogy most teljes mértékben depreszióba essek. NEEM.
- Megkérkeztünk!
-De miért csak idáig hoztál el ? - kérdeztem furcsálkodva Edwardtól.
- Egy mérföldel arébb vár rád Jacob menny/!
- Rendben, Szeretlek Apa !
- Énis kicsim ! - és egy puszit lehelt a homlokamra, kivetem a böröndöm a kocsiból majd ő sebesen elhajtott.Azután megelkeztem bandukolni a hosszú uton nem értem Apa miért nem tudot egész Jacob házáig elvinni, nagyon nehéz ez a börönd a fél szobám belepakoltam és még cippelnem is kell.Tökélete.Körülbelül tiz perc 'cipekedés' után megpillantotam Jacobot amint ölbetett kézel várt engem a La Push felé vezető út sarkán.Sietem hozzá, hogy odadjam neki a böröndöm mert a kezem teljesen elált és már nagyon fájt a cipekedéstől, nem szoktam hozzá én az ilyen 'nagy' terhek' hordozásához.
-Szia Jake!
- Szia Nessie, öhm segithetek ? - pisolygot rám.
- Jólesne ! Köszi ! - majd elvete tőlem a böröndöm és haladtunk befele az erdőben majd pár perc múlva ottis voltunk Blackék piros kis házuknál.Eddig imádtam itt lenni, annyira megnyúgtató és felhőtlen érzés volt itt lenni, most olyan fusztrált érzésem volt, most teljesen másképp látam mindent nem örültem annak,hogy ittvagyok.Végülis alapjábavéva,jobb mindha Charlie nagyapához mentemvolna, mert ott a meccsen kivűl semi érdekes nem történt volna.Ugyhpgy ez alatt a két hét alatt megporbálom megszokni az itlétet.
- Szerbusz Nessie ! - intett Billy a tornácról!
- Helló - felugrotam- Jó szinben van !
- Hozom a formám ! -kacsinott rám Billy.Jake becipekete a holmim a szobájába:
-Itt fogsz aludni ? Renben !
- Oké és akor te hol alszol ?
- Én majd alszom a kanapén!
-Redben ! - kissé zavarba voltam,hogy idejötem és máris kitúrtam a helyéről.
-Megyek csinálok vacsorát .. éhes vagy ? vagy. ... ?
-Öhm ... nem nem köszi ! Jólvagyok ! Nem kel semi ! - Jacob alapvetően arra célzott,hogy 'éhesvagyoke' hogy mikor etem utoljára? hiszen a szemem vérvörösvolt.
-Rendben ! Nos érezd otthon magad !
- Oké ... - majd sarkonfordult és kiment.Leültem az ágya sarkára és nézegetem a szobáját, annyira kicsivolt egy akkora embernek mind Jacob ezen picit elis mosolyodtam.Egy gyönyörű kék ágytakaró volt finom orhidea illata volt, biztos nem rég volt kimosva.Az ablak pontosan az ágyára sütött be, nem igazán voltam oda a 'napsütötte' helyekért igyhát behuztam a sötétitőt.Volt egy édes kis éjjeli szekrénye, azon pedig egy aranyos kis lámba ami szintén kék volt.Nos , ugylátszik Jacob kedvenc szine a kék , vagy csak azért kék minden mert az olyan fiús.Pár percig ültem még az ágy sarkán aztán gondoltam egyet és a szekrény fellé vetem az irányt, gondoltam kinyitom megnézem mivan benne, ahogy kinyitottam BUMM.Az összes ruha ami a szekrénybe volt gyurva a fejembe hulott, elis estem és a ruhák teljesen beleték a fejem.Jacob észveszejtve szalad be a szobába hogy mit csinálok :
-Jézusom, Nessie mit csinálsz ?
-Sajnálom, én csak kiváncis voltam mi van a szekrénybe! - magyarázkotam miközben éppen máztam ki a 'ruhalavina' alól.
-Én sajnálom, nem keletvolna ennyire begyömöszölnöm a ruháimat ! - vörösödött el Jake.
-Áhh, hagyd! - miútán kimásztam a ruhatömeg alól ami teljesen beboritott, segitetem Jaknek vissza gyömöszölni a ruhákat a szekrénybe, ami alig sikerült folyton
duvadt velünk szembe.Aztán körülbelül tiz-húsz perc bajlódás után sikeresen beturtuk a ruhákat a szekrénybe!
- Köszönöm ! - monta Jacob és fejét lesütte valószinüleg elégé szégyelte magát hiszen milyen azmár, hogy a vendégel szembefolynak a ruháid.
- Semi gond, Mókás volt ! Meghpztad a kedvem ! - majd megpusziltam az arcát ő meg megölelt.
- Nos , hagylak ! Piheny nehéz nap volt a mai ....
- Oké ! Jóéjt !
-Nekedis ! - majd halkan becsukta maga mögött az ajtót.Előkotortam a böröndöm,hogy kerresem meg a pizsamám de képtelenség volt hiszen annyira ruha meg kacat volt a böröndbe , hogy semmit nem találtam meg. Jacob egy póloja kint maradt és feletem azt , biztosan nem bánná és olyan Jake illata volt még jobban elalszom mind valaha.Sűvitett a szél a fák csikorogtak, elég rémisztő idő készülödött odakint.Belebújtam Jacob puha ágyába majd lehyuntam a szememim, remélve, hogy soha többé nem lesz ilyen napom mint a mai!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése