RSS

2009. szeptember 3., csütörtök

A gyilkoság

( ugy gondoltam, hogy ezidáig a sztori kissé egyhangunak minősült és most belevitem egykis 'krimit' is folyon már egykis vér ,lehet hogy picit a végén
csalódni fogtok de.. remélem attól még tetszeni fog )

Körülbelül nyolc körül indultunk el Jacobal hazafele elkisért, persze az ablakon keresztül jutotam be a házba de Anyáék szerencsére 'semmit' nem
vettek észre. Gondoltam én. Ez a mai nap nagyon kivárasztott a sok nevetés miatt, meg a sok gyámbászás miatt, jóvolt ma Jacobal végre viszakaptam őt.
Levetem a ruháim és pizsamába öltöztem,majd bebujtam az ágyamba.Reggel hangos ricsajra, zajra ébredek, istenem aztsem tutam merre szaladjak, vagy most mivan ?! Ahogy kikeltem az ágyból Edward rontatott velem szemben kétségbesett arcot vágot.
- Nessie csomagolj !
- Mivan ? Mégis hová ? - kérdeztem teljesen kétségbeesve.
- El innen, 2perc múlva légy készen !
Teljesen ki akadtam mért kéne csomagolnom? Mi ez az egész? és hová akarnak vinni, pont most amikor alakulóban van az életem.
- Reenesme, készenvagy ? - ordibált be Bella a szobámba.
- Még nem, mért kel ennyire sietni ?
- Késöbb megtudod!
- De én most akarom ! - orditotam vissza torkom szakatából.
- Hölgyemény, ha harminc másodpercen belül nem vagy készen , ittmaradsz és azt ugye bár - kihangsúlyozta az 'ugye bár szót'- senkisem szeretné !
-Jólvanmár.
Harmincmásodpercen belül be is voltam csomogolva a böröndömbe, na jó talán nem harminc kicsit több de nem érdekelt.
Leszalatam a lépcsőn és a ajtóban Edward két számomra ismereten férfival beszélt odapillantotam, majd odarohatam Bellához.
- Anya, kik ezek az emberek ?
- Ne aggódj !
- Anya nem vagyok gyerek, mond el ! - annyira idegesittett,hogy Bella ugykezelt, mint egy öt éves gyereket pedig nem vagyok az, de ez persze neki magas.
- Eregy ülj be a kocsiba és csend legyen !
- Áhh , pompás ! - elkaptam a böröndöm majd durcásan áttuszkoltam magam a férfiak között és beültüm a kocsi hátsó ülésére. Elővetem az mp4 lejátszóm
amit még anno Edward-tól kaptam és zenét keztem halgatni, a figyelmem elvonása érdekében.Másképp sosem halgatam nem érdekelt különösképp a zene
nem látam értelmét az a hangzavar, nekem semit nem mond. Hirtelen látam, hogy Apa kezetfog a két sötét fickóval majd azok beülnek egy kocsiba és elhajtanak.
Azán Edward meg Bella felém közelednek, beülnek a kocsiba. Apa elinditja a motort és elindultunk.Persze siri csendvolt, senki nem szólt senkihez , igyhát
vetem a fáradságot és rákérdeztem arra , hogy mégis mi ez az egész ? persze válasz nem jött. Na jó , evel betelt a pohár.
- Mégis mit gondoltok, Anya Apa nem vagyok gyerek felbirok fogni mindent, miért kel titkolozni ?
- Kicsim ... - szólt Apa , egész nyugott volt nem halatszott a hangjában méreg.
- Ne Apa ne , kérlek én én ... csak tudni akarom , hogy mi az oka annak, hogy eljötünk otthonról kivolt az a két férfi ? miért kel elmeni ?
- Túl sokat akarsz tudni Reenesme ! - válaszolt Bella ridegen.
- Ugyvéled ? a család tagjavagyok, köteleségem tudni !
- Nekünk meg köteleségünk megvédeni ! - vágta rá Bella olyan hangon mind akit kihoztak a sodrából.
Elhalgatam, megsem birtam szólalni, felnem fogom mitől kel engem megvédeni ? Lehet, hogy megtuták hogy tegnap kiszöktem és Jacobal voltam?
- Hogy micsoda ? - orditott fel Edward a volán mögül.
- Apa kérlek !
- Miről beszéltek ? - kérdezte Anya furcsán
- Semmi! - vágtuk rá egyszere.
Nos ezen túlvagyk, Apa tudja , hogy Jakel voltam és nem szidott le de még sosem tudom mit érek.Az út elég hosszúnak bizonyult talán Seattle-be
mehetünk de vajon miért? Selytelmem nem volt.Körülbelül tizperc után megérkeztünk egy elhagyatott helyre kicsit furcsáltam,hogy úristen ezek
meg minek hoztak ide engem ? mi ez ? Aztán látam egy feliratot a ház oldalán 'Forks-i Hullaház' megáltt bennem a szufla. Kivan itt? Ugye nem gondolják,hogy
én oda bemegyek.
- Dede , gyere ! - monta Apa
- De én nem ....-ijesztő hely vollt, az eső csepperget , villámlot, nagyon zord idő volt. Félelmetes volt a hely is, egy hullaház milyen is lehet más?
Ahogy beértünk ottvolt a család többi tagja is csak egy valaki hiányzott.....
- Sziasztok ! - majd sorba mindekit megöleltem. Mindeki komor arcot vágott, senki megsem moccant szinte érezni a levegőben valami rosszat.
-Mr. Cullen és családja ?
- Igen , én vagyok !
- Jó napot ! Kérem jöjenek velem ! - Elindultunk, mindnyájan egy hosszú-hosszú folyoson aminek a végét nem látam. Féltem megfogtam Alice és Rosalie
kezét akik most nem mosolyogtak rám hanem nagyon fájdalomteli pillantásokat vetetek rám.
-Én sajnálom... - sutogta a doktor Carlise nagypapának aki arcát tenyerébe temete.
- Erre kérem ! - vezetett be a doktor egy sötét, hideg szobáb.
Megáltunk, egymás mellet sorba mind a háborús filmekben. Edward odajött hozám :
- Kicsim, tudnod kel valamit és látnod nem lesz szép látvány igazán sajnálom, de látnod kell !
- Rendben , félek ! - suttogtam a fülébe.
- Tudom ... - majd elindultunk megfogtam Edward kezét jött velünk a doktor is. Odamentünk egy fiókféleséghez a doktor beledugott egy kulcsot
és kinyitota majd levete a zsákot a fejről! Hirtelen azt hitem elájúlok, hogy majd engemis bekel dugjanak egy ilyen 'fiókba' hogy ez nem velem történik
és ez nem lehet igaz, és miért teték ezt és hogyan lesz tovább ? Ugyanis a 'fiókban' Esme nagyi feküdt. Holtsápadt arca és gyönyörű , bronz haja
ott viritott. Hogy történhetet ez ? Zokogni keztem fájt szeretem a nagyit. Ki tete ezt ?
- Egy másik vámpir !
- Most azonal mennyünk és keresük meg , majd én megölöm dede .. hogy lehet ez Apa ez nevetséges nagyi vámpirvolt őt nem lehet megölni ! - na igen és ilyenkor ömlött ösze egy világbennem.
- De igen kicsim , meglehet ! Emlékszel mesélt Anya Viktoriáról, James-ről, Laurent-ről ök mind meghaltak.
Még jobban zokogtam , iszonyat dühös voltam és egyben fájt a szivem is. Ahogy a családom szemébe néztem mindenkinek tükrözödött
a keserüség a szemében.
- Reenesme !
- Anya ! - majd szorosan magamhoz öleltem őt.
- Figyej .. !
- Igen
- Egy időre, nem lehetsz velünk !
- Miért ? - teljesen megietem, ha nem lehetek velük akor nem érzem magam teljes biztonságban.
- Ezért ! Édesem .. beszéltem Billy Black-el és tudom, hogy szereted ott egy pár hétig ottfogsz lakni ! Rendben ?
- De én nem akarom Anya nem ! - majd megint megöleltem és egyre jobban zokogtam zokogtam és zokogtam.....

2 megjegyzés:

Rosalie írta...

Szia!jó lett ez a rész is:)
tetszik:)
csak kicsit szoorú lett:(:(:'(:'(
szegény Esme:(:(
nem gondoltam hogy őt fogot megölni ha valakit megölsz...:(
puszi,Rosalie

Amy írta...

nagyon jó:)
Esmet sajnálom:(
Te Esme gyikos:)(:P
puszi Amy

Megjegyzés küldése